Eesmärgiga vältida käimist ülemisse serva, peab must võitma tempo alumises servas. Paarsus See äärmiselt tähtis fakt on ideaalseks lõpetuseks arutelule mobiilsuse kohta. Valge on seejärel sunnitud käima ühesse paaris piirkondadest üleval paremas piirkonnas või ülemises vasakus piirkonnas. Ühtegi nuppu ei tohi laualt eemaldada ega nihutada teisele ruudule, kui ta on juba kord paigale asetatud. Üldjuhul tekib selline olukord siis kui kõik 64 ruutu on okupeeritud. Kuidas valida c8 ja f8 vahel see õige käik?

Mängi Othellot Sissejuhatus Võitja Othellos, nagu juba öeldud, on see mängija, kellel on mängu lõpuks kõige rohkem nuppe laual.

Kuidas mängida Othello

Uued mängijad aga tihtipeale kipuvad kasutama seda põhimõtet igal käigul, selle asemel, et kujundada see pikaajaliseks taktikaks. Teisisõnu nad üritavad igat käiku teha nii, et nad saaksid maksimaalse arvu nuppe ümber pöörata. Seda kutsutakse maksimaalsete nuppude strateegiaks maximum disc strategy. Peale mõningaid mänge kogenud mängijate vastu seda strateegiat kasutades näeb mängija, et see strateegia pole eriti hea strateegia. Maksimaalsete nuppude strateegia Joonisel 11 on toodud näide, kus mustal on ainult 1 nupp laual, ja 4 ruutu on vabad.

Kas see tähendab valge võitu?

  • Мариус Клайд Паккетт, - гордо произнес Макс.
  • Иначе я рано или поздно влопаюсь в какую-нибудь серьезную свару с Накамурой.

Joonis Musta käik. Must võib käia a1 või h8 vt.

Reversi mangustrateegia

Joonis Sedaviisi peab aga valge mängija kogu aeg oma käigukorra üle andma mustale, kuna tal ei teki võimalust käia. Peale 4 käiku must võidab mängu !

Mäng Reversi Internetis

Nagu näha, ei pruugi tulla võit, isegi kui mängijal on palju rohkem nuppe kui vastasel ja mängu lõpuni on väga vähe jäänud. Joonisel 11 on valgel küll palju nuppe, aga nad on haavatavad - neid saab vastane ümber pöörata.

Reversi mangustrateegia

Seega on tähtis omada nuppe, mida ei saa vastane mingil juhul ümber pöörata, ükskõik kuidas mäng kulgeb. Selliseid nuppe kutsutakse stabiilseteks nuppudeks stable discs.

  1. Othello strateegia - kirjastuskunst.ee
  2. Executive aktsiate valikutehingud
  3. Othello ehk Reversi - Flash mängud - kirjastuskunst.ee

Tihtipeale on aga väga raske tekitada stabiilseid nuppe enne mängu lõppfaasi; Järgnevalt mõned näited stabiilsete nuppude kohta. Stabiilsed nupud — positsiooniline strateegia On võimatu ümber pöörata nuppu, mis asub nurgas, kuna ta ei saa kunagi jääda kahe vastase nupu vahele.

  • А ты еще не говорил с Эпониной.
  • После короткого перерыва мы продолжим наш путь во второй круг.

Seega nurgas asuv nupp on alati stabiilne nupp. Lisaks nupud, mis paiknevad nurgas asuva nupu kõrval, on samuti stabiilsed. Joonis Stabiilsed nupud.

Näiteks joonisel 12 on laual 26 stabiilset nuppu sõltumatult sellest, kus ja kuidas võiksid teised nupud sel laual asetseda. Tulemuseks on see, et mängu lõpuks on mustal mängijal vähemalt 26 nuppu.

Reversi mangustrateegia

Joonisel 13 tekitaks must omale 23 stabiilset nuppu, kui ta käiks ruudule h8 veerud g ja h, read 7 ja 8 ning nupp f6 vt joonis Joonis Peale musta käiku: h8. Must on nüüd seisus kus tal on väga suur võimalus võita see mäng.

Othello reeglid - kirjastuskunst.ee

Nüüd on vaja mängu lõpuks saada veel 10 nuppu ning tal on laual 33 nuppu, mis tagabki võidu. Seega on Othellos nurgad väga suure tähtsusega: nad võimaldavad saada servadesse veelgi rohkem stabiilseid nuppe. Samas nurgad ei pruugi olla ka alati head seda käsitleme hiljem. Tasub aga meelde jätta, et nurka tasub vastane lasta vaid siis, kui on paremaid käike millega vastata.

Regist­reeru

Lihtsaim viis vastane mitte nurka lasta on mitte käia nurgaga Binaarne maakler Turbo Options ruudule X ja C-ruudule. Nii kui üks oma nupp asub ühel nendest kolmest ruudust, on vastasel võimalus seda ära kasutada ja nurka pääseda.

Joonisel 15 on must käinud X-ruudule b7, arvates, et vastane ei saa nurka, kuna Reversi mangustrateegia pole ühtegi valget nuppu. Valge võib aga käia d8 vt.

Othello Tutorial with World Champ

Joonis 16mis pöörab ümber ruudul d5 asuva musta nupu ning lubab tal järgmise käigu ajal hõivata nurk a8. Mustal pole antud juhul mingit võimalust ruudul d5 asuvat valget nuppu tagasi pöörata.

Reversi mangustrateegia

Joonis Valge käik Joonis Pärast valge käiku Reversi mangustrateegia Lisaks, tänu isoleeritud mustale nupule b1, on valgel võimalus võtta veel ka teine nurk a1. Kui valge käiks c1 joonis 16 ähvardades järgmisel Reversi mangustrateegia käia a1 peale, siis et seda ära hoida, peaks must käima d1, mistõttu saab ümber pöörata ruudul c1 asuva valge nupu. Tänu ruudul e1 asuvale nupule saab aga valge siiski käia ruudule a1.

Seega on must teinud väga halva käigu C-ruudule b1.

KUIDAS MäNGIDA OTHELLO: 7 SAMMU (KOOS PILTIDEGA) - VIHJEID -

Näiteks joonisel 13 on mustal alumises paremas piirkonnas hõivatud mõlemad C-ruudud, aga need pole ohtlikud, kuna mustad nupud hõivavad kogu serva. Kiilud Me oleme juba näinud, et nurgad on tähtsad. Seega on oluline teada, kuidas tuleb servadesse käia.

Vaatleme alumist serva järgmises näites vt.

Mäng Reversi Internetis

Kui must käib c8, siis saab ta järgmise käiguga võtta ruudu a8, vaatamata sellele, mida vastane teeb. C8-l asuvat nuppu ei saa vastane kuidagi tagasi pöörata, kuna ta asub servas ja 2 juba laual oleva valge nupu vahel.

Hoiatused Othello lauamäng leiutati Mollett või Lewis Watermani nime all Reversi. Mängu nimetas Goro Hasegawa

Öeldakse, et must nupp on kiilutud. Mis seis on aga idaservas? Kui must käib h6, siis ta nupp pole kiilutud ja vastane saab selle võtta tagasi käies h5 ja vastupidi kui must käib h5, siis vastane võtab selle tagasi käies h6.

Othello ehk Reversi

Nüüd vaatleme ülemist serva. Kui must käib c1, siis valge saab selle tagasi võtta käies d1, et vältida vastasel nurka minemast.

Reversi mangustrateegia

Siiski saab seejärel must oma nupu kiilutada e1 peale, ja järgmisel käigul saab ta kindlalt võtta nurga a1. Seega paistab üsna selge, et kui kahe sama värvi nupu vahel on paaritu arv tühje ruute, siis on võimalus vastasel oma nupp sinna vahele Reversi mangustrateegia nagu joonisel 17 alumises ja ülemises servasning kui seal on paaris arv tühje ruute, siis on võimalik kiilutamist ära Reversi mangustrateegia nagu joonisel 17 ida servas.

Tänu põhimõttele, et tuleks vältida C ja X-ruute, paljud algajad mängijad teevad sellest valesid järeldusi. Nad annavad igale ruudule mingi kindla väärtuse - Teisisõnu: nurgad on alati väga head, servad v.

О, тогда у вас возникнет множество социальных проблем, если я правильно понимаю обстановку на вашей планете, - ответила Синий Доктор. - Если представители вашего вида перестанут умирать от болезней или клеточных аномалий, ожидаемый срок жизни личности заметно повысится.

C-ruudud on Reversi mangustrateegia head, aga mitte nii head, keskmised ruudud on neutraalsed ja X ja C-ruudud on väga halvad. Ja igal käigul nad käivad sinna, mis on eelmainitud järjekorras kõige paremad.

Uuri ka huvitavaid othello partiisid! Mollett poolt umbes aastal ning saavutas arvestatava populaarsuse Inglismaal 19 sajandi lõpus.

Selline strateegia on aga vigane strateegia. Ja nendest põhjustest, miks see nii on, räägime üsna pea. Mobiilsus Nagu juba öeldud, et vältida vastasel nurka saamast, tuleks vältida mängimist ruutudele, mis asuvad vahetult nurga kõrval. Sellegipoolest tekib vahest olukord, kus muud võimalust pole.

Reversi mangustrateegia